Egy kis szürkeség

A szürke a kedvenc színeim közé tartozik. Még nem jöttem rá, hogy miért, talán örökre talány marad. Sok más színnel lehet kombinálni, és feldobni.

Ezt a világos szürke színt négyféle természetes pigmentből állítottam össze, úgyhogy annyira egyedi, hogy még egyszer én magam sem tudnám összehozni ugyanezt az árnyalatot :)

A bútorgombok viszont megismételhetők, erről nemsokára írok egy képes bejegyzést, hogyan készíthetitek el magatok. Igazán egyszerű, és a variációk is határtalanok, de egyelőre nem árulok el többet…

A festéshez kazeinből készült természetes festéket használtam, amivel nem mindig egyszerű dolgozni, de most megadta magát, és kiváló eredmény született belőle. Ezután kicsit  visszacsiszoltam, majd  dupla réteg viasszal kezeltem. Nemrég beszereztem egy pompás sötétbarna antik méhviaszt. Ebből is tettem az elejére egy keveset, az antik hatás kedvéért. A fiókot és a belső részeket pedig mintás papírral fedtem be, ami igazán feldobja szerintem. (bár ezt csak a gazdája fogja tudni..de a tudat a fontos.)

Rájöttem, hogy ha az ember nem kész anyagokkal dolgozik, az teljesen olyan, mint a főzés…néha sikerül, néha nem, de ha az ember a szívét beleadja, akkor mindig valami klassz sül ki belőle.

 


One thought on “Egy kis szürkeség

Vélemény, hozzászólás?

