Folyamatban…

Két bútoron dolgozom párhuzamosan. Az egyik a szekrény, amiről már a múltkor írtam a tejfestékkel kapcsolatban. Időközben közelebb kerültem a probléma nyitjához, de még további kísérleteket kell végeznem a megfelelő arányok eléréséhez. Ha sikerül megoldanom, ígérem megosztom veletek a receptet.

Szóval a szekrény…nem olyan lesz, amilyennek eredetileg képzeltem, hanem még olyanabb (bármit jelent is ez) :)  A festék néhol lepergett, néhol, pedig egy kicsit rásegítettem, hogy antik hatású legyen. Még nincs teljesen kész, de mutatok belőle néhány részletet, mert nem bírom ki.

Még hátravan egy kis festés, és viaszolás. Gondoltam rá, hogy megtartom, mert annyit dolgoztam rajta, hogy egyre jobban a szívemhez nőtt.

A másik projekt egy (vagyis kettő) kárpitozott szék. A fejemben megszületett már a kárpit mintája és csúcs szuperül néz ki…persze ott mindig az. Aztán majd kiderül mi lesz belőle. :)

Szóval eddig leszedtem róla a kárpitot, és szétszedtem, mert mozgott, ezért újra össze kell ragasztanom a lábakat és a támlát. A külső kárpit alatt fű volt. Olvastam valahol, hogy régen fűvel tömték ki az üléseket és, hogy ez nem is olyan ritka dolog.

Jelenleg így áll…vagyis inkább támaszkodik (a háttérben a támlája látszik):

Nemsokára folytatása következik.


Vélemény, hozzászólás?

