Fonott széknek új ruhája

Erre a fonott karosszékre a legutóbbi lomtalanításkor leltem rá. Kiváló állapotban volt és senkivel sem kellet megverekednem érte :) Egész eddig a kamrában várta, hogy jobbra forduljon a sorsa, aminek most jött el az ideje. Úgy döntöttem, hogy befestem, hogy egy kis frissességet vigyek a szürke barna hétköznapjaiba.

Először fehérre festettem, majd csiszoltam és lenolajjal kezeltem a végén. Életemben most először használtam lenolajat és igazán klassz, mondhatom. Nagyon könnyű vele dolgozni és teljesen más a hatása, mint a viasznak. Egyszer, ha már elég tapasztalattal rendelkezem mindkettőről, írok egy összehasonlító tényfeltárást a lenolaj és a méhviasz használatáról.

Otthon a cseresznyefa alatt fog helyet foglalni a függőágy társaságában. :)


Vélemény, hozzászólás?

