A kellemeset a hasznossal…

renovatura bolha 13

Mostanában elég gyakran Brüsszelbe kell utaznom munkaügyben, amit néha sikerül összekötnöm egy kis inspirációgyűjtéssel is. Most is így tettem és körülnéztem kicsit a belvárosi régiségpiacon, és feltöltődtem a fantasztikus régi bútorok, porcelánok, üvegek és egyéb kincsek látványával.

A piac minden nap reggel 6-tól délután 3-ig nyitva tart, még esőben is, ami, hogy úgy mondjam nem ritkaság arrafelé… most viszont kedvező volt az időjárás egy reggeli sétára és fotózásra.

A porcelánok és egyéb kincsek…

renovatura bolha 4

renovatura bolha 9

renovatura bolha 2

renovatura bolha 1

renovatura bolha 8

…és természetesen a bútorok sem maradhatnak ki.

renovatura bolha 6renovatura bolha 5

renovatura bolha 3

renovatura bolha 7

renovatura bolha 12

renovatura bolha 11

renovatura bolha 10

A legszebbet a legvégére hagytam. Ugye milyen csodaszép? Mint egy álom!

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én nagyon szeretek régiségpiacra járni, annak ellenére, hogy nagyon ritkán veszek bármit, inkább a látvánnyal töltődöm fel. Egy kutyához tudnám hasonlítani magam, aki meglátja a gazdáját és örömében majd megőrül. Én is ezt érzem legbelül, de mégiscsak visszafogom magam, nehogy bevigyenek valahova ;)


One thought on “A kellemeset a hasznossal…

Vélemény, hozzászólás?

