Szín(es)világ

Nemsokára bemutatom a legújabb felújításomat. Ez most egy szék lesz, amivel elég sokat bajlódtam, mire úgy sikerült, ahogy szerettem volna…de erről nemsokára fogok írni bővebben. Addig is összeszedtem néhány színkombinációt, amiket az elmúlt évek során fotóztam.

Nagyon szeretem a színeket az épületeken, főleg az olyanokon, amik már kissé viseltesek, meglátszik rajtuk az idő vasfoga. Bár nem nagyon van érzékem az épületfotózáshoz, általában ferdék a vonalak, meg egyébként sem figyelek oda, csak kattintok :)  ennek ellenére szeretem megörökíteni ezeket a  szépségeket. És lehet, hogy most kinevettek, de szoktam is nézegetni őket :) Gondoltam, hogy ti se maradjatok ki ebből a szórakozásból és mivel mostanában a pigmentek körül jár az agyam, ezért egy ideillő képsorozatot állítottam össze, amelyek akár a bútorátalakításkor is inspirációt nyújthatnak.

A Király fürdőről az árvíz idején készítettem ezt a képet. Maga az épület elég lerobbant állapotban, a színe viszont pont ezért a legszebb. A zöld mindenféle árnyalata látszódik, ami a nap ereje miatt már sárgás lett. Ezt a színösszeállítást képzeljétek el mondjuk egy komódon, vagy fehérrel kombinálva mondjuk egy konyhabútoron. Ti is látjátok, amit én? :)

király fürdő

És még itt van néhány más zöld árnyalat és kombináció.

chippy green

Egy kékes zöld fehérrel kombinálva.

green door

A menta, ahogy kibújik alóla a napszítta fa a szürkés színeivel.

menta

Ezek már a kékek…

dark window

blue window

kék ajtó

A szürke sem maradhat ki, mert nagyon szeretem. Milyen szép ezzel a krém színnel ugye?

szürke ablak

Fehér alapon sárga…

fehéren ságra/yellow on white

…és sárga alapon fehér.sárgára fehér/white on yellowA végére pedig egy vörös pici szürkével és fehérrel megfűszerezve.

red

Remélem ti is inspirálódtatok! Legyen színes a napotok!


One thought on “Szín(es)világ

Vélemény, hozzászólás?

