Csodálatos átváltozás

before afterA múlt héten mutattam néhány szép színt, amit az Annie Sloan kréta festékből kevertem ki. Páran arra tippeltetek, hogy ombre, azaz átmenetes lesz az asztal és bevallom gondolkodtam is rajta, de inkább ezt az absztrakt mintát választottam. Mondjuk nem is annyira én választottam, mint az választott engem. Nem tudom ti hogy vagytok vele, én néha elkezdek rajzolgatni és egész jó dolgok sülnek ki belőle. (Bár azok teljes mértékben titkos kriksz-krakszok, nem úgy mint ez a mostani.)

Ez az átalakulás is így kezdődött egy néhány órás munkahelyi megbeszélés utolsó fél órájában…de lehet, hogy már az utolsó előttiben :) Tetszett az ötlet és továbbgondolva egy ilyen színes vidámság lett belőle.

IMG_3377

Az asztal kinyitható, ezért a mintát úgy kellett megterveznem, hogy kinyitva és összecsukva is folyamatos legyen.

Így néz ki a közepe:love connects

IMG_33751

Egyébként nagyon élvezetes volt a kivitelezés is. Először ki kellett találnom, hogy hogyan készítsek sablonokat, majd, hogy milyen sorrendben fessem fel a mintát. Ja és a színek kikeveréséről még nem is beszéltem. Az a jó, hogy az Annie Sloan festék nagyon jól fed, ezért elég volt minden színből csak egy réteget rákenni az asztalra. Viszont a hátránya, hogy csiszoláskor eléggé porzik, ezért nagyon kellett vigyázni, hogy a színek ne keveredjenek össze.

Sajnos a probléma, amit említettem a múltkor, hogy lepattogzik a festék, még mindig fennáll, ezért egyelőre nem teszem fel eladásra. A hidegre tekintettel hibernálom a problémát tavaszig, amikor majd megint tudok kint dolgozni.IMG_3391

Látjátok? Ott a bal oldalon a sárga részen. Már csiszoltam is a széleket, hogy kevésbé érjen össze a két oldal amikor összecsukom, de nem segített. A felületet egyébként lakkoztam, mert a viasz nem örül a vízcseppeknek. Viszont talán nem lesz probléma ha erre a kis részre viasz kerül. Majd meglátom…tavaszig még tengernyi időm van kifundálni a megoldást. Valahogy működni fog, ebben biztos vagyok :)


Vélemény, hozzászólás?

