Pillangók készülőben

pillango

Réges régen, olyan rég, hogy már én is alig emlékszem, írtam a facebook-on, hogy valami pillangósat készítek. Mostanra sikerült a megvalósítás fázisába lépnem és már látom a végét. Egyelőre titkos, hogy mi is lesz ez, de annyit elárulok, hogy egy olyan kárpitozós feladat, ami a tennivalók listámon szerepel.

Amit láttok, az még csak a szitanyomással készülő minta, amit előre megterveztem és elkészítettem hozzá a szitát (azt hiszem ez a hivatalos neve). Természetesen ez a folyamat is kalandos volt eddig. Néhány kukába való példány is készült, amíg rá nem jöttem a szitakészítés, majd a szitanyomás mikéntjére. Még néhány pillangó hátravan és ha azok sikerülnek, akkor nemsokára meg is mutatom teljes valójában.

Ja, és nem mellékesen a kompresszorom a javítóban van, – ami a kárpitozáshoz létszükséglet számomra – úgyhogy szorítsatok, hogy minél előbb elkészüljön és tudjak dolgozni vele. Én dupla kézzel szorítok :)


Vélemény, hozzászólás?

