Tükröm, tükröm…

Mirror-Renovatura

Volt otthon egy régi fésülködő asztalunk egy tükörrel, amit sokáig fali tükörként használtam, mivel nem volt másik. Végre sikerült beszereznem egy nagyobbat, úgyhogy úgy döntöttem, hogy itt az ideje megválnom tőle. Viszont még mielőtt útnak engedem, gondoltam új ruhát adok neki.

Így nézett ki az átalakítás előtt:

before

Ezt most igazi gyári tejfestékkel festettem át, méghozzá a Miss Mustard Seed Milk Paint Mustár sárga színével. Nézzétek milyen szépen előjöttek a részletek a fán a csiszolás után.

Renovatura-3

Renovatura-1

Renovatura-2

Ilyenre csak a tejfesték képes magától. Nekem nagyon tetszik, ahogy előbújik a festék alól a fa, mintha tényleg az évek során kopott volna le. A hatást még az is fokozza, hogy a tükrön is van néhány kopás. Így lesz teljes a kép.


Vélemény, hozzászólás?

