Megvalósult tervek

Minden hétvégére eltervezek egy csomó dolgot, aminek aztán a felét sem sikerül teljesítenem. Ezúttal viszont sikerült megvalósítanom a terveimet. Még most sem fért bele minden, mert ahhoz talán 48 órásnak kéne lennie egy napnak, azt meg már úgy hívják, hogy vasárnap (vagy inkább hétfő?). Na de térjünk a tárgyra. Egy gyönyörű Thonet széken dolgozom épp, amit sikerült megtisztítanom és lecsiszolnom.

Thonet-by-Renovatura

Először darabokra szedtem. (Sajnos nem tudtam teljesen külön részekre szétszerelni, ezért nagyon kellett vigyáznom az érintkezéseknél.) Ezután nekiálltam a tisztításnak. Valamiféle lazúrral, vagy olajjal volt kezelve, ezért az eltávolítást trisóval kezdtem, de később meggondoltam magam és a drasztikusabb kromofágozásra váltottam, mert a trisó nem hozott le mindent.

Thonet

Miután a tisztítással végeztem, először 80-as, majd 100-as csiszolópapírral végigcsiszoltam az egészet.

Thonet-1

Összeillesztettem a darabokat, hogy megmutassam milyen szép már így natúron is.

Thonet-Renovatura

Most itt tartok. Nemsokára jön a pácolás és a politúrozás. A szék tulajdonosai a felújításon kívül egy mintát is kértek rá. Egyébként nem is lenne igazi Renovatúrás átalakítás. Olyan lesz, mint ez itt.

Persze ezen kívül más jó dolgok is történtek velem a hétvégén. Például beszereztem az egész évre való medvehagyma adagomat. Bizonyítékom is van róla:

Medvehagyma

Tudom, soknak tűnik, de látnátok, hogy mennyi maradt az erdőben!


One thought on “Megvalósult tervek

Vélemény, hozzászólás?

