Tulipános Thonet szék

Thonet-by-Renovatura

A múltkor megmutattam, hogy milyen volt ez a csodás Thonet szék a tisztítás és csiszolás után, most pedig végre bemutatkozik végleges állapotában. Már nagyon vártam, hogy megmutathassam nektek, úgyhogy nem is szövegelek többet, inkább beszéljenek helyettem a képek.

Thonet-by-Renovatura

 Végül tulipános mintát kapott az ülés részére, ami igazán illik az egyéniségéhez.

Thonet-with-tulip-by-renovatura

 

Tulip-on-thonet-chair -by Renovatura

Ugye milyen szépség lett? Izgatottan vártam, hogy a tulajdonosai mit szólnak majd hozzá és örömmel jelentem, hogy meg voltak elégedve a székük átváltozásával. :)

Ezen kívül egy éjjeli szekrényt is átalakítottam, amit szintén bemutatok nektek nemsokára. Egyelőre csak annyit árulok el róla – ami a rendszeres olvasóknak már biztos nem meglepetés -, hogy tejfestékkel lett lefestve. Ez most annyiban különleges, hogy gyári és nem én készítettem.  Beszámolok majd az ezzel kapcsolatos tapasztalataimról is.


One thought on “Tulipános Thonet szék

Vélemény, hozzászólás?

