Liebster award

liebster2A Bluer Design bloggere, Bianca megajándékozott egy Liebster díjjal, amit ezúton is szeretnék megköszönni neki. A hagyományokat követve pedig tovább is adom másoknak.

A Liebster Award egy vándordíj, ami blogról blogra száll és arra szolgál, hogy kevésbé ismert blogokat népszerűsítsen. Mivel nekem is újdonság volt, amikor kaptam, ezért nyomoztam kicsit a neten és találtam róla néhány érdekes infót. Ezek szerint többféle szabály létezik, hogy hány darab kérdést tesz fel az ember, meg, hogy hány blognak adja tovább, de a lényeg szerintem így is az, hogy ezzel segítjük a többiek blogjainak olvasottságát. Elvégre legtöbben azért kezdünk el blogot írni, hogy megmutassuk magunkat a nagyvilágnak, nemde?

Szóval Bianca kérdései a következők voltak:

1. Mikor és miért kezdtél el blogot írni?

Valamivel több, mint egy éve kezdtem el írni a blogot. A bútorátalakításba már előtte belefogtam, és egy blog gondolata már akkor megszületett, de mire odáig eljutottam, hogy ténylegesen elinduljon, ahhoz kellet egy kis idő. Nálam már csak ilyen kényelmesen mennek a dolgok, de ezt biztos ti is észrevettétek :) A célom akkor az volt, hogy jobban megismertessem a munkáimat az emberekkel, de azóta már annyi minden más is képbe jött, – a tejfesték készítéstől kezdve, a DIY ötleteken át a sok-sok inspirációig – aminek igazán örülök és hálás vagyok.

2. Ha bárhol élhetnél a világon, hol lenne az?

Ha örökre nem is, – mert szeretek itthon élni – de azért néhány hely van, ahol eltöltenék pár hónapot, vagy évet. Ilyen például Bután, ahol a nemzeti boldogságot mérik a GDP helyett, vagy Új-Zéland, ahol állítólag nagyon barátságosak az emberek, nem is beszélve a gyönyörű tájról. Európában pedig első helyen nálam jelenleg München áll, mert nemrég voltam ott és még frissen él az emlékeimben. Tele van parkokkal és kerékpárosokkal. Ahol sok a kerékpáros, az ugyebár rossz hely nem lehet :)

3. Milyen foglalkozást választanál, ha bármi lehetnél (kortól, időtől, képességtől, anyagiaktól függetlenül) ?

Bármit, ami kreatív munkafolyamat, de a legfontosabb, hogy ne kelljen korán kelni hozzá :)

Most pedig jöjjenek a blogok, és bloggerek, akiket én választottam:

1.)  Zsófi, a Bilum írója, aki természetes festékekkel fest főleg fonalakat átmenetes és más technikákkal. Ő általa ismerkedtem meg a japán indigóval, amiért nagyon hálás vagyok, és azóta már nálam is a kertben zöldellik.

2.)  Anna, a Pöttöm Panna Kézművelde kitalálója, aki ötletes dolgokat varr és hímez is, és hatalmas türelme van az aprólékos minták elkészítéséhez.

3.)  Nóri, a Lightsweetlife írója, aki arról számol be a blogján, hogy lehet teljes életet élni még cukorbetegen is. Sőt még egy maraton is belefér, ha az ember elég kitartó.

Én pedig szintén három kérdést találtam ki nekik:

1. Mit szeretsz a blogolásban és mit kevésbé?

2. Ha még egy, más témájú blogod lenne, akkor miről írnál szívesen?

3. Milyen nagyobb kihívás volt az életeben, amin sikerrel túlléptél? (bloggal, vagy mással kapcsolatban)?

Még egyszer köszi Biának, hogy rám gondolt és ezennel ünnepélyesen továbbítom is a pozitív gondolatokat. Vagy ahogy a bölcs raszta mondta: ” Positive mind, positive vibes, positive life”, azaz Pozitív gondolatok, pozitív rezgés, pozitív élet. :)


Vélemény, hozzászólás?

