Sárga menta…

beforebefore

…azaz sárga és menta. Biztos kitaláltátok, hogy ismét a tejfestéké a főszerep. Az egyik gyári, a másik pedig saját készítésű.

Ezúttal Briginek alakítottam át ezt a két helyes dobozt. Az egyik egy szivardoboz, a másik pedig egy tükröt rejt. Már magukban is szépek voltak, de festéstől igazi karakterük lett.

Készítettem róluk néhány fotót, úgyhogy beszéljenek helyettem inkább a képek.

mint green milk paint minr green milk paint mint green milk paint mint green aftermilk painted vintage mirror milk painted vintage mirror milk painted vintage mirror milk painted vintage mirror

A tükör Mustard Seed sárga színt kapott, ami egy gyári festék Miss Mustard Seed-től. A szivardoboz esetében pedig szabad kezet kaptam. Az volt az egyetlen kérés, hogy valami pasztell szín legyen, valami vidám. Szerencsére tetszett Briginek a végeredmény, aminek én is nagyon örültem.

Aki követ a facebook-on, már láthatott egy hasonló mentaszínt, mert amikor próbálgattam az árnyalatokat, még különböző technikákkal is kísérleteztem.

Nektek hogy tetszik?


Vélemény, hozzászólás?

