R, mint Renovatúra

R-by-Renovatura

Legújabb játékom egy lombfűrész, amivel klassz betűket és feliratokat fogok létrehozni. Első próbálkozásom természetesen egy R betű volt. Nemcsak a Renovatúra miatt, de azért kapóra jött. Egy szétszedett ajtódeszkából vágtam ki. A festés eredeti, és nem is kentem le a többi részét, mert ez csak egy próba darab. Látszott, hogy az ajtót több rétegben kenték. Volt rajta egy kis fehér zománc is. Azt egyszerűen lekapartam, a többi pedig történelem :)

Egyelőre ez az egy betű készült. Még ki kell tapasztalnom, hogy hogyan kell bánni a lombfűrésszel, főleg ilyen vastagabb fadaraboknál.

wooden letter R by Renovatura

A vágás nem lett mindenhol szuper, de azt hiszem ez így elsőre rendben van. Mondjuk még elég messze vagyok az ilyen szépen megművelt fadaraboktól, bár nem is ez a célom. Egyelőre maradok a betűknél.

Már egy asztalt is beizzítottam a műhelyben, amire felszereltem a fűrészt. Az asztalról majd legközelebb írok, mert az is megér egy misét…

lombfűrész

Egyébként a műhelyben hétvégén is lázas munka folyt. A falak már úgy, ahogy kész vannak. Egy-két simítás még ráfér. A Decor labortól kaptam kipróbálásra egy klassz stencilt, és a minta a műhely falán lesz majd látható. Már elkezdtem felfesteni, hétvégén be is fejezem, úgyhogy jövő héten többet megtudhattok róla.

Néhány részletet a falról – például a színét – az alábbi képekből már biztos kitaláltok, mert a lázas munka mellett azért a szórakozásnak is hagytunk helyet és kipróbáltuk a fényeket a műhelyben az új falnál…

 

R-by-Renovatura

…ami nem szürke, hanem egyenesen fekete lett!

wooden letter by Renovatura


2 thoughts on “R, mint Renovatúra

Vélemény, hozzászólás?

