Feliratok, feliratok hátán…avagy fából írott szavak.

Ez a mai bejegyzés nagyon örömteli számomra, mert végre megmutathatom mindazt, amin eddig annyit dolgoztam. Egy régebbi bejegyzésemben már írtam, hogy szert tettem egy lombfűrészre. Az első próbálkozásom egy R betű volt, amiről itt bővebben olvashattok.

A betűt, szó követte, így elkészült egy hello, amit a facebookon követők már szintén láthattak.

Hello_wooden letters_made_by_renovatura Hello_wooden letters_made_by_renovaturaKét rétegben festettem le, először egy sötétebb, majd egy világosabb, sárgásabb zöld színnel.

Hello_wooden letters_made_by_renovaturaA következő felirathoz az inspirációt a Kicsi Ház bloggere, Kata adta. A szöveget és a designt persze változtattam. Biztos ismeritek a de-klassz-ilyet-én-is-akarok-készíteni! érzést…na ez pont olyan volt.  Végül egy  Beatles dal idézet lett belőle, mert egyszerű és minden benne van, ami fontos.

love-is-all-you-need_wooden letters by renovatura Amikor rápillantok erre a képre, egyből elkezdem magamban dúdolni ezt a dalt:

http://www.dailymotion.com/video/xikp4_the-beatles-all-you-need-is-love_music

love-is-all-you-need_wooden letters by renovatura

A felirat alapszíne egy nagyon jól sikerült levendula szín, viszont túl mattnak találtam, ezért fehér viasszal kezeltem, így egy levendulás-kékes-szürkés szín lett a végeredmény. Attól függ, hogy milyen megvilágításból nézzük.

love-is-all-you-need_wooden letters by renovaturaAz utolsó felirat pedig egy szó. Remélem ki tudjátok olvasni :)

LOVE_wooden letters by renovatura

Ezt is két rétegben festettem tejfestékkel és szintén fehér viasszal kezeltem, így olyan fémes hatást kelt. Nekem nagyon bejön.

LOVE_wooden letters by renovaturaMindegyik felirat eladó, nem csak Valentin nap alkalmából, hanem egész évre, így, ha másra nem is, legalább a Beatles slágerre emlékeztetni fog. ;)

Akit érdekel valamelyik, minden infót megtalál róluk az Etsy boltomban, illetve személyes megrendelést is felveszek. Írjatok a renovaturamuhely@gmail.com e-mail címre.

 


Vélemény, hozzászólás?

