Új műhelyasztal, fabetűk és egy vásár

Emlékeztek a múltkori lomtalanításkor talált asztalra? muhely-asztalAmikor rátaláltam elég siralmas állapotban volt. A teteje le volt törve és a színe is hagyott kívánni valót. Mindenképp át akartam festeni, de nem nagyon volt elképzelésem, hogy milyen legyen. Mostanában kék mániás vagyok, úgyhogy pont emiatt gondoltam, hogy azt most hanyagolom. Bár a kísértés nagy volt! Ezért döntöttem a Driftwood szín mellett először. Ez a szín egy szürkés-barnás szín, pont olyan, amilyen a partra mosott farönkök színe. Sok bútornak jól áll, de ehhez valahogy nem passzolt, így átkentem egy teljesen más színnel és teljesen át is változott.

1

Megmaradt a kopottas hatása, de sokkal vidámabb lett. A tejfesték természetesen jól lepattogzott, ami még hozzátesz egy lapáttal az elnyűttségéhez. A mustársárga alatt látszódik a driftwood és néhol még az eredeti zöld festék is felsejlik a barna alól. Nem vagyok benne biztos, hogy ez a hármas színkombináció teljesen passzol egymáshoz, de ez már így marad. Az eredeti zöld szín emlékére pedig kapott egy zöld gombot.

mustard yellow

Készítettem egy csomó fotót közelről, mert nagyon bírom, ahogy lepattogzott a tejfesték.8

 

Ilyen lett hátulról.

 

7

Ez pedig az eleje.

5

A tetejét kipótoltam, lepácoltam és mivel nem voltam teljesen megelégedve a színnel, ezért száraz ecset technikával kicsit “kifehérítettem”.  Valamivel melegebb barnára szerettem volna pácolni, de lusta voltam új színt bekeverni, és azt használtam fel, ami már kész volt. Talán majd egyszer átkenem egy melegebb árnyalatú páccal, de egyelőre ez marad.

6

Már bele is pakoltam! Végre van hova pakolnom a szerszámokat. Apró örömök az életben!

10

A többiek a tetején pedig ideiglenesen foglalnak helyet, mert majd lesz jobb dolguk is. Remélhetőleg egy komód fiókjában.

9

Közben készítettem egy csomó fabetűt, amiket még be kell festenem, illetve egy feliratot is, azaz fafeliratot, hogy pontosabb legyek.

3

Ezt is ugyanazzal a színnel festettem, mint az asztalt, de ez valamivel más árnyalatú lett. Már többször írtam, hogy azt kedvelem a tejfestékben, hogy kiszámíthatatlan és ettől lesz eredeti. A színárnyalat például nagyban függ attól, hogy épp milyen színű fán használjuk a festéket.

4

A betűket és a feliratot viszem az Antik Placc design vásárba két hét múlva vasárnap, azaz április 12-én. Már nagyon készülök, mert fogok tartani tejfesték készítés bemutatót is. Viszek magammal gyári festéket is, úgyhogy azt is ki lehet majd próbálni.

A kis éjjeli szekrény is kész van már. Hétvégén lefényképezem és jövő héten megmutatom a a fabetűkkel együtt, amiket viszek magammal a Placcra. Addig is Stay tuned! ahogy azt a képzett rádiós műsorvezetők mondanák. Szóval jövő héten! Nehogy lemaradjatok!


Vélemény, hozzászólás?

