Hello tavasz

Tavasszal mindig csodálattal lesem, ahogy virágba borulnak a fák.  Szép sorjában, ahogy az a nagykönyvben meg van írva, természetesen csakis annak érdekében, hogy minél tovább csodálhassuk a természet szebbnél szebb színösszeállításait. Amikor az egyik bokor, vagy fa elvirágzott a másik épp akkor a legpompásabb. Remélem nem csak én vagyok ezzel így, ezért gondoltam megosztok veletek néhány fotót, amit a kertünkben álló gyümölcsfákról és a Margitszigeten kattintottam.  Sőt még háttérképnek letölthető változatot is készítettem. Többféle nagyságban is letölthető, remélem tetszik nektek.

5

 

1

 

2

 

3

 

4

Amiről a háttérképet készítettem, azon a kertünkben álló almafa rügyező ága látszik, néhány héttel ezelőttről. A képek alatti linkre kattintva le tudjátok tölteni a háttérképet.

1024x768 hello tavasz

Hello Tavasz – Letöltés: 1024×768 | 1280×800 | 1366×768

1024x768 hello spring

Hello Spring – Letöltés/Download: 1024×768 | 1280×800 | 1366×768

 


Vélemény, hozzászólás?

