Egy kis kiruccanás

Mostanában elég elfoglalt vagyok, de azért a pihenésre is hagyok egy kis időt természetesen. Ezúttal kivételesen nem bútorokkal kapcsolatos írás következik, hanem néhány kép a legutóbbi tengerparti látogatásomról, amikor a kellemest vegyítettem a hasznossal. Előbb volt a munka és azután a megérdemelt pihenés. Meglátogattam egy barátnőmet Belgiumban és ha már olyan közel voltunk, megnéztük az Északi-tengert is. Nekem nagyon bejönnek ezek a neutrális, fakó színek, a hatalmas szürkés-kékes-zöldes hullámzó tenger, ameddig csak a szem ellát. Óriási szabadságérzése van az embernek egy ilyen helyen, mert nincsen épületek, vagy hegyek közé bezsúfolva. Tisztára, mint a Hortobágyon! :)

A tengerpart a szörfösökön és néhány kutyát futtató helyi lakoson kívül szinte csak a miénk volt. Nekem nagyon tetszett, úgyhogy gondoltam megosztom veletek is, hátha a képernyőn keresztül is átjön ez az érzés.

Ja és iszonyatos szél volt, néha esett az eső, néha pedig sütött a nap.

North sea

wind

A gumicsizma és a széldzseki elhagyhatatlan elemei egy kellemes napsütéses tengerparti sétának.

wind

A csizmám persze lyukas volt (ami csak utólag derült ki), így jól belefolyt a víz. De egy fotóért megérte belemenni a vízbe!

csizma-boots

beach

North sea

Ezeket a korhadt faágakat legszívesebben felkaptam és hazahoztam volna, hogy valami asztal alátétet, vagy valami mást készítsek belőle. Mi mást?

drift wood

A kalászok közé talán egy pók fészkelte be magát. Cukorfalat.

Ezek is jó állapotban vannak még egy asztalhoz ;)

beach

Utoljára pedig egy bútordarab, hogy legyen a bloghoz illő kép is. Ugye milyen vagány ez az asztal?

asztal - table

Közben azért ügyködtem a műhelyben is. Most egy széken dolgozom, amit remélhetőleg hétvégére befejezek és utána megmutatom a végeredményt.

Ja és majdnem elfelejtettem megemlíteni, hogy hétvégén sikeresen beszereztem egy iszonyatosan klassz komódot. Pont olyat, amilyet már nagyon régóta szerettem volna. És még az ára is megfelelő volt. Kell ennél több? Még nem tudom, hogy milyen színű lesz. Lehetséges, hogy Mora a Miss Mustard Seed tejfesékek közül, ami a legújabb szín a palettán!


Vélemény, hozzászólás?

