Ha minden művészet, az élet is az…

…ha az élet művészet ön is az.

művészet

Ez a felirat kacsintott rám egy ház faláról a kapolcsi Művészetek Völgyében, amikor épp a nézelődő körutamról ballagtam vissza az Azúr Bagoly standjához, ahol besegítettem néhány napra.

Érdekes, hogy már máskor is láttam ezt a feliratot, de most fogott meg igazán. Hogy miért pont most? Talán mert idén én is bennfentes voltam, nemcsak szimpla látogató.

Úgy gondolom, hogy az élet tényleg művészet, a művész pedig maga a Teremtő, ami mindenben és mindenkiben jelen van. Egy végeláthatatlan energiahalmaz, ami ott lakozik az emberekben, a növényekben, az állatokban, a talajban, a levegőben… mindent mindennel összekapcsol és összhangot alkot. Szerintem ez a létező legnagyobb művészet.

Szóval valami ilyesmi érzés fogott el, amikor megláttam ezt a feliratot. A kreativitás egyébként szerintem mindenki életében jelen van. Valaki ebből él, vagy próbál megélni, mások pedig  alkalmanként kreatívkodnak. Nem kérdéses, hogy szeretünk teremteni, létrehozni dolgokat. Felemelő érzés, amikor az ember végre befejez valamit, amivel és amiért szívvel lélekkel megdolgozott. És ha ez másoknak még tetszik is, az hab a tortára.

A Művészetek Völgyében pedig minden évben összegyűlik a kreatívok, mesteremberek, hagyományőrzők és művészek apraja és nagyja. A számomra kedves látványokat, tapasztalatokat gyűjtöttem össze egy csokorba, a moderntől az antikig, vintage-től az absztraktig, a végén egy ráadással. Aki szemfüles biztos felismeri, hogy melyik az általam készített darab.

Néhány hangulatkép az Azúr Bagoly standjáról.

Sunflower---Napraforgo

9

old-fashioned-milk-paint

Lavender---Levendula

12nightstand---ejjeli-szekrény----renovatura-muhely

Cup

Modern lakáskiegészítők a Design Terminál udvarban.

abstract

modern-butorgomb---furniture-knob-modern

Kiállítás másképp.

abstract-absztrakt

Kreatív ötletek a WAMP udvarában.

16

Enjoy-the-ride

 

A népviseletben éneklő gyerekek egy számomra kedves népdalt énekeltek az utcán szembejövet.

14

Kézzel készített fafaragó kések a szomszéd standnál.

fafaragó-kés

A helyiektől összegyűjtött használati tárgyak és egyéb csecse-becsék.

4

Kézzel szőtt régi lenvászon terítők.

8

 

Rakodófelületnek használt régi székek túl vannak már fénykorukon.

7

Bakonyi parasztházak.

10

A végére a macsekot nem hagyhattam ki…mert lustálkodni is tudni kell.

13

 


Vélemény, hozzászólás?

