Megújult a blog!

Gondoltam külön posztot szentelek ennek a fantasztikus hírnek, mert elég sokat dolgoztunk az utóbbi hónapokban, hogy olyan legyen a logó, a felirat és a névjegyterv amilyen lett. Persze főleg nem én, hanem az egyik grafikus barátom, akinek ezennel is köszönöm a megértő türelmét a sok rigolyám miatt.

Az első kör mindig a legnehezebb. Kiválasztani a stílust. Na én már itt lehidaltam, mert annyi minden van, ami tetszik. Főleg a mai pinterest korban. Van letisztult, elegáns, kalligrafikus írásos, színes, fekete-fehér, vékony betű, vastag betű. Szóval minden! És én ebből a fergeteges információözönből válasszam ki, hogy ki vagyok, mi vagyok, mit akarok… A sok lehetőség közül aztán sikerült elindulni egy irányba, onnan pedig ide vezetett az út. Most pedig annyira odavagyok érte, hogy el sem tudom mondani mennyire.

Az új logó pedig ilyen klassz lett, amiből majd készül pecsét is, hogy rá tudjam tenni a névjegyemet a bútorokra!

logó-2

 

Közben a műhelyben is sürögtem-forogtam, nem csak a számítógép előtt lézengtem. Nemsokára jönnek az új bútorok!


Vélemény, hozzászólás?

