Új bútorok érkeznek

Az utóbbi néhány hónapban kissé elhanyagoltam a blogot, de csakis amiatt, hogy teljes gőzzel a készülő bútorokra tudjak koncentrálni. Persze egyéb feladataim is voltak, mint például a hétköznapi kenyérkereset, de ez egy másik téma. Néha elfog az érzés, amit Clark Kent érezhetett, amikor átvedlett Superman ruhába. Tudom, tudom Superman csak kitalált figura, én pedig sem Superwoman nem vagyok, sem pedig újságíró, de azért mégis ez egyfajta párhuzam a kettős életünk között. Egyszer irodai dolgozó vagyok, egyszer pedig kétkezi kreatív munkás, aki új életet lehel az összeaszalódott bútorokba.

Az utóbbi időben pedig úgy éreztem, hogy egyszerre három is vagyok, Clark Kent, Superman és még annak a bizonyos újságnak a főszerkesztője is. Emiatt döntöttem úgy, hogy először a bútoroknak szentelem a teljes figyelmemet, kiélem rajtuk a kreatív vágyaimat és a világháló szálait csak ezután szövöm tovább.

A bútorátalakítás mellett a műhellyel is foglalkoztam, ami még messze nincs kész, de már elég jól összeállt a kép. A különböző szerszámokat például már egyből megtalálom a helyükön. Ez már nagy szó!

Ezen kívül, ha benéztetek a blogra a héten, akkor biztos észrevettétek, hogy megújult a design. Így az új bútorokat is a hozzájuk illő környezetben tudom bemutatni.

Egyelőre részletfotók jönnek a háromféle bútorról, teljes valójukat és az előtte fotókat majd egyenként fedem fel. Remélem a sok törődés, ami őket érte már így is átjön!

mintas-szek-4

 

mintas-asztal-renovatura

 

mintas-2

 

mintas-asztal

 

bor-fogantyu

 

IMG_1298-as-Smart-Object-1

A következő bejegyzésben elárulom, hogyan kapott új külsőt a két kárpitozott szék.


One thought on “Új bútorok érkeznek

Vélemény, hozzászólás?

