Bohókás székek

Ahogy az előző bejegyzésben ígértem, először a két széket mutatom be nektek az átalakítások közül.

before

A székek, ami a külsőt illeti elég ramaty állapotúak voltak, viszont szerkezetileg teljes épségben, kifogástalan állapotban kerültek hozzám. Az egyszerű, egyenletes forma miatt számomra adta magát, hogy teljes fedőfestést fognak kapni. Persze a terv mindig más, mint ami a végeredmény lesz, legalábbis nálam. A festés után nem bírtam magammal és néhány helyen mégis megkoptattam. Még itt is egy picit, meg még ott is egy kicsit. Mindig ez van. A festék csiszolás addiktív. Figyelni kell, nehogy túlzásba vigye az ember.

mintás-szék

Miután kész volt a festés, jöhetett a kárpit.

A textil kiválasztásakor sokszor útvesztőbe kerülök, mert annyi lehetőség forog a fejemben, hogy nehezen döntök a végső minta mellett. Itt is ez történt. Elmehettem volna egy visszafogott lenvászonos irányba, valamilyen színes kéderrel, ami nem rossz, de valahogy mégsem volt “ez lesz az igazi!” érzésem.

mintás szék

Még évekkel ezelőtt rendeltem ezt a klassz egyedi anyagot, de valahogy nem mertem felhasználni. Túl merész volt az ezernyi színével és bohém mintájával. Meg őszintén szólva az ára is borsos volt, így jól meg kellett gondolnom, hogy mihez használom fel. Egész eddig ott ült a szekrényben és várt a megfelelő bútordarabra.

Fel is merült bennem, hogy felhasználom ezeknél a székeknél, a végső inspirációt pedig Barb Blair egyik bútor átalakítása adta, ahol egy mintás tapétával díszít egy hasonlóan világos színű komódot. Akkor rögtön el is döntöttem, hogy ezek színes székek lesznek, és azóta sem nem bántam meg.

duplakéder

A duplakéder pedig adta magát, hogy ugyanabból az anyagból készüljön. A két széket úgy alakítottam ki, hogy az anyag két különböző állatmintája domináljon rajtuk. Így bár tesók, mégis egyéniségek.

mintas-szek

 

mintás-szék

A két szék eladósorban van még. Ha valakit érdekel, egyelőre e-mail-ben tud nálam érdeklődni a részletekről a renovaturamuhely@gmail.com -on, vagy a facebookon.

 

A következő alkalommal megtudhatjátok hányféle színt használtam egy komód lefestéséhez.

 

 


Vélemény, hozzászólás?

