Komód több színben

Emlékeztek a múltkori Gombóc Artúros dilemmámra? Szögletes, kerek, gömbölyű, vagy lapos. Bútorátalakításra lefordítva ez az a furcsa helyzet, amikor adott egy darab bútor, és hozzá egynél több átalakítási ötlet. Kérdés, hogy mit kezdjen az ember a fejében árván maradt elképzelésekkel. Nos, a megoldás erre az esetre nagyon egyszerű, sosem fogjátok kitalálni… Végy még egy, ugyanolyan bútort és fesd le ismét. Ezúttal másmilyenre. Zseniális, nem?!

Úgyhogy vettem is egy másik ugyanolyat.

elotte

Amikor az ember új bútor festésébe kezd, nem tudhatja, hogy pontosan mi vár rá, viszont itt már egy lépés előnyben voltam, mert ismertem a turpisságait. A fiókok közti részeken le fog válni a festék. Ezt már előre elkönyveltem, így nem ért meglepetés. Ez olyan megnyugtató, magabiztosságot adó érzés. Apró dolognak tűnik, de mégis hatalmas szakmai tapasztalatom jeléül könyvelem el.

A komódot egyfajta alapozásként az Old Fashioned Milk Paint hófehér színével festettem le. Mikor ezzel elkészültem, jöhettek a színek. Három színt vettem alapul, az esőfelhő kék, a palakék és az uszadékfa színek szintén az OFMP-től. Ezeket világosítottam hófehérrel és sötétítettem koromfeketével.

mintas-asztal2

Mindegyik szín egyedileg kevert, amit két rétegben vittem fel, ezért nagyon kellett figyelnem, hogy maradjon festék a második rétegre is.

A sötétkéket az esőfelhő és a koromfekete ötvözésével kevertem ki. Szerintem nagyon elegáns szín. Ugyanezt a kombinációt használtam egyébként az asztalnál is, amit szintén nemsokára megmutatok.

mintas-asztal.

Az uszadékfa és a hófehér keverékéből is egy csodálatos árnyalat született. Nekem nagyon bejön, visszafogott, egyszerű, univerzális szín.

uszadékfa szín - bútorgomb a zara home-tól - átalakítás renovatúra

És ha már ennyit írtam a színekről külön-külön, jöjjön a teljes kép a komódról.

mintás komód - renovatúra

komód átalakítás tejfestékkel - renovatúra

A minta a komód mindkét oldalán 3D szerűen folytatódik, sőt még a tetején is.

mintás komód - renovatúra

mintás komód - renovatúra átalakítás

Nagyon élvezetes volt kitalálni és megvalósítani ezt a mintázatot, játszani a színekkel, árnyalatokkal. A végén annyira belejöttem a színkeverésbe, hogy még a szerszámtartó falat is lefestettem a műhelyben pasztell palakékre.

A komód gyorsan el is kelt, egy jövendőbeli kislány szobáját fogja ékesíteni, aminek nagyon örülök.

……………………………………………………..

A “hello world” kép és a lámpa egyébként szintén saját készítés. Ha te is szeretnél hasonlót készíteni, akkor nézz be a DIY oldalamra is.

 

 

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés


Vélemény, hozzászólás?

